Verzenden & Retourneren
Verzenden
Wat zijn bij jullie de verzendkosten?
Land |
Verzendkosten |
Nederland |
€2,50 |
België |
€10,- |
Bij AllesVoorApple.nl betaalt u slechts €2,50 verzendkosten! Woont u in België, dan betaalt u standaard €10,- aan verzendkosten.
Wie is de vervoerder van mijn bestelling?
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij versturen onze bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen tenzij anders is aangegeven.
U ontvangt op de dag dat uw bestelling verzonden is een verzendbevestiging.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Wij verzenden onze bestellingen naar Nederland en naar België. Verzending naar andere landen is op dit moment (nog) niet mogelijk via onze website. Wilt u uw bestelling graag naar een ander land laten versturen, neem dan even contact met ons op. info@allesvoorapple.nl
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Nee, het is niet mogelijk uw bestelling op te halen.
Retourneren & Garantie
Kan ik het product wat ik besteld heb ook omruilen voor een ander product?
Natuurlijk kan dit! U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. U kunt er dan vervolgens voor kiezen om een ander product hiervoor in de plaats te ontvangen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.
Kan ik alle producten retourzenden?
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Alle iPhone 5 cases zijn sterk afgeprijsd en kunnen derhalve niet meer retour gezonden worden.
- Opengemaakte verpakking van screenprotectors
- Opengemaakte verpakking Airpods (verzegeling verbroken)
- opgemaakte verpakking earpods/koptelefoon etc.
De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
Om een product retour te mogen sturen, moet u aan een aantal voorwaarden voldoen: - De verpakking is, voor zover mogelijk om het product te kunnen bekijken, niet beschadigd. - Het product is bij het bezichtigen niet beschadigd en/of vertoont geen gebruikerssporen. - Bij oordopjes, screenprotectors en software is de verzegeling niet verbroken. - Alle onderdelen zijn nog aanwezig.
Ik heb een product besteld, maar ik hoef dit niet meer. Kan ik het terugsturen en mijn geld terugkrijgen?
Dit is zeker mogelijk. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. U kunt er dan vervolgens voor kiezen om uw aankoopbedrag terug te krijgen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.
Mijn product is kapot geleverd, wat nu?
Als uw product niet intact is gebleven in het verzendproces, kunt u deze terugsturen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een vervangend exemplaar toesturen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.
Mijn product is kapot gegaan, maar ik heb het al langer dan 14 dagen. Kan ik het nog terugsturen?
Er zit waarschijnlijk gewoon garantie op uw product. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we dit snel kunnen oplossen. Klik hier voor ons contactformulier.